Heb je een vraag? Wie weet staat het antwoord al hieronder. Zo niet, neem dan contact met ons op. Wie weet staat je vraag en ons antwoord dan binnenkort hieronder op de lijst. Op deze manier helpen we elkaar!

Borg

Zit de borg al in de genoemde huurprijs of komt deze er nog bovenop?

Dit is ongetwijfeld de meeste gestelde vraag. Het antwoord is makkelijk: de borg komt altijd bovenop de vermelde huurprijs.


Betaal ik voor elk artikel borg?

Nee, je betaald 1x borg ongeacht het aantal artikelen. Normaal gesproken is dat dus 1x €. 50. Mits je een geluidsinstallatie of verlichte dansvloer huurt, dan betaal je 1x €. 100,- borg.


Moet ik de borg contact betalen?

Nee hoor, hoeft niet per se. Mag natuurlijk wel. Als je online betaald storten wij de borg terug zodra alle artikelen in goede staat zijn teruggekomen. Heb je met PIN betaald kunnen wij de borg "retour pinnen". Daarvoor heb je wel een pinpas nodig van het rekeningnummer waarop je de borg retour wilt hebben. Hiervoor is geen pincode nodig.

 

Huurtermijn

Hoe lang mag ik de gehuurde artikelen houden?

De meeste feestjes vinden in het weekend plaats. Om voldoende tijd te hebben alles op te bouwen en af te breken mag je bij ons op vrijdag de spullen ophalen/laten leveren en pas op maandag terugbrengen/laten ophalen. Uiteraard zijn andere dagen en tijden in overleg mogelijk.


Is bovenstaande geldig voor alle artikelen?

Nee. Uitzondering zijn bijvoorbeeld onze springkussens. Standaard huur je deze maar op 1 dag. Dus b.v. s'ochtend bezorgen en s'avonds ophalen. Uiteraard kun je een springkussen wel 2 dagen huren. Hiervoor betaal je 2x de dagprijs. Ook de verlichte dansvloer is een uitzondering. Deze zal op de dag van het feest worden gelegd en de dag daarna worden opgehaald. In overleg kan hier van worden afgeweken.


Ik heb een afwijkende huurtermijn, wat nu?

Laat ons weten wat je in gedachten hebt, dan doen wij een passend voorstel.

 

Veiligheid & Verantwoordelijkheid

Hebben jullie een "slecht weer garantie"?

Jazeker! Wij doen ons uiterste best om letsel en schade te voorkomen. Is de weersverwachting dermate slecht dan nemen wij contact met je op om te overleggen of het wel verstandig is om een partytent of springkussen te plaatsen. Uiteraard mag je bij twijfel kosteloos annuleren, liefst voordat wij onderweg zijn om de artikelen te bezorgen.


Zijn jullie springkussens veilig?

De veiligheid omtrent springkussens is in het najaar van 2018 veel in het nieuws geweest. Onze stelling is: zolang een springkussen word gebruikt waarvoor deze bedoeld is, is er niets aan de hand. Klimmen op de zijwanden of bovenop daken hoort daar niet bij! Net zoals het niet overschrijden van het maximum aantal kinderen die erop mogen. Meest belangrijk is echter ouderlijk toezicht, dat blijft van groot belang!! Wij hebben hierover een interview afgegeven voor RN7, de regionale omroep van Nijmegen:


Waarom kunnen wij zelf geen springkussens ophalen?

Dat komt omdat wij veiligheid zeer serieus nemen en er zeker van willen zijn dat elk springkussen veilig is geplaatst en er alles aan is gedaan om ongelukken of schade te voorkomen. Bovendien is er minder kans dat de springkussens tijdens het transport beschadigd raken.
 

Afhalen & Terugbrengen

Wanneer kan ik artikelen afhalen & terugbrengen?

Alle artikelen kunnen enkel op afspraak worden afgehaald en teruggebracht. Doordat wij veel onderweg zijn proberen wij zoveel mogelijk klanten te bundelen. Zo gaat voor het afhalen van artikelen onze voorkeur uit naar vrijdags om 10:00 of 18:00 uur, en voor het terugbrengen: maandag om 10:00 of 18:00 uur. Uiteraard kan hier in overeenstemming met onze planning van worden afgeweken.

 

Schade

Er is een defect of schade, wat nu?

Wij waarderen eerlijkheid. Mocht een artikel een defect of schade hebben opgelopen dan horen wij dat graag z.s.m.. Een oplossing is altijd voorhanden. En als wij optijd weten dat er een defect of schade is kunnen wij dit voor de volgende klant weer oplossen. Alle artikelen die terugkomen worden hoe dan ook gecontroleerd en getest, dat kan zijn bij het terugbrengen of in een later stadium bij het schoonmaken. Wij weten dus altijd in welke staat een artikel de deur uitgaat. Smoesjes gaan helaas niet op :)


Oldtimers

Ik wil de oldtimer maar 1 uurtje huren, wat betaal ik dan?

Ook dan betaal je de genoemde dagprijs van 250 euro plus 50 cent per gereden kilometer.


Waarom mag ik niet zelf rijden?

In eerste instantie vanwege de verzekering. Maar de belangrijkste rede is dat elke oldtimer zijn eigen gebruiksaanwijzing heeft. Zo heeft de Mercury bijvoorbeeld geen stuurbekrachtiging en erg smalle bandjes en de Mustang ondanks zijn zware motor slechts trommelremmen. Zaken die voor onaangename verrassingen kunnen zorgen als je dat niet gewend bent.